Bilgi? Dizi Film Herşeyi Sınırsız İndir Ömür Boyu VİP Üye Olun Ayrıcalığı Yaşayın ["TIKLAYIN.."]
Yetkili alımları.! Sitemizde Yetkili Olmak İster Misiniz ? . ["TIKLAYIN.."]
Peki postbit arkaplanı mı nasıl değiştiririm?! "Tıklayınız"]
Dikkat! Site Hakkında Tüm İstekleriniz ? .["TIKLAYIN.."]

Sizin İçin Seçtiklerimiz
Image Image Image Image Image Image Image Image


Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
06.11.2013, Saat:17:10,
#1
Şiddet - Korku  battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
Beyler bu iki oyunu indirdim craysis 3 sorunsuz kurdum oyuna girdim ilk bölümü geçtim sonra ikinci bölüme geldi oyun hata verip kapandı battlefield 3 de ise oyunu kurarken activition.dll ile ilgili bir hata verdi sonra devam ettim kurdum o oyun hiç çalışmıyor açılmıyor yani açıyorum geri kapanıyor birşey demeden Gülümseme sıkıntı bendemi pc demi oyundami ilginiz için teşekkürler Gülümseme


Cevapla
06.11.2013, Saat:17:23,
#2
RE: battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
(06.11.2013, Saat:17:10)rremixsess Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Beyler bu iki oyunu indirdim craysis 3 sorunsuz kurdum oyuna girdim ilk bölümü geçtim sonra ikinci bölüme geldi oyun hata verip kapandı battlefield 3 de ise oyunu kurarken activition.dll ile ilgili bir hata verdi sonra devam ettim kurdum o oyun hiç çalışmıyor açılmıyor yani açıyorum geri kapanıyor birşey demeden Gülümseme sıkıntı bendemi pc demi oyundami ilginiz için teşekkürler Gülümseme

Bf 3'ü denemedim fakat Crysis 3'ü daha yeni bitirdim. Büyük ihtimal senden kaynaklı.


Cevapla
06.11.2013, Saat:17:47,
#3
RE: battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
Adminim ekran kartı ne ?





Yetenek Hiçbir Şekilde Eğitim Unsuru Değildir Bunlar Kişide Doğuştan Varolur Eğitimle Ortaya Çıkar.
"Adolf Hitler"

Cevapla
06.11.2013, Saat:17:55,
#4
RE: battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
HD7950


Cevapla
07.11.2013, Saat:01:30,
#5
RE: battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
(06.11.2013, Saat:17:10)rremixsess Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Beyler bu iki oyunu indirdim craysis 3 sorunsuz kurdum oyuna girdim ilk bölümü geçtim sonra ikinci bölüme geldi oyun hata verip kapandı battlefield 3 de ise oyunu kurarken activition.dll ile ilgili bir hata verdi sonra devam ettim kurdum o oyun hiç çalışmıyor açılmıyor yani açıyorum geri kapanıyor birşey demeden Gülümseme sıkıntı bendemi pc demi oyundami ilginiz için teşekkürler Gülümseme

Crysis 3 için bu konu yardımcı olucaktır.

Lütfen Tıklayın.


Cevapla
07.11.2013, Saat:13:21, (Son Düzenleme: 07.11.2013, Saat:13:26, Düzenleyen: rremixsess.)
#6
RE: battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
teşekürler bakıyorum hemen Gülümseme benim ekran kartı da 2 gb nvidia 2 yi bitirdim de işte 3 de açıldı da sonradan hata verdi

(07.11.2013, Saat:01:30)Gandal Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(06.11.2013, Saat:17:10)rremixsess Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Beyler bu iki oyunu indirdim craysis 3 sorunsuz kurdum oyuna girdim ilk bölümü geçtim sonra ikinci bölüme geldi oyun hata verip kapandı battlefield 3 de ise oyunu kurarken activition.dll ile ilgili bir hata verdi sonra devam ettim kurdum o oyun hiç çalışmıyor açılmıyor yani açıyorum geri kapanıyor birşey demeden Gülümseme sıkıntı bendemi pc demi oyundami ilginiz için teşekkürler Gülümseme

Crysis 3 için bu konu yardımcı olucaktır.

Lütfen Tıklayın.

sagol valla tam sorunum bu indiriyorum insallah olur Gülümseme


Cevapla
19.11.2013, Saat:20:30,
#7
RE: battlefield 3 ve craysis 3 sorunu
(06.11.2013, Saat:17:55)Fantom Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  HD7950

Abi Çok İyi Yaaa


Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Üzgün battlefield 4 mp oyundan atma sorunu Serdar3344 1 420 07.06.2016, Saat:17:16
Son Yorum: msevket
Zil Battlefield 3 kurulurken hata [ÇÖZÜLDÜ] ÜlkücüKEDİCCC 3 412 03.06.2016, Saat:17:47
Son Yorum: Efkan
  BATTLEFİELD 4 Kulaklıktan Ses Gelmiyor player26 1 502 26.01.2016, Saat:14:24
Son Yorum: DesertedShadow
  Battlefield 4 Çok fazla ram kullanıyor huso001 4 544 29.11.2015, Saat:17:56
Son Yorum: msevket
  Battlefield Hardline 9.bölüm sorunu torrentmanyagı 1 918 16.10.2015, Saat:20:05
Son Yorum: msevket


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Ads
Ads
Yerli Film izle
torrent oyun, torrent film, film indir

Torrent oyun

torrent film