Bilgi? Dizi Film Herşeyi Sınırsız İndir Ömür Boyu VİP Üye Olun Ayrıcalığı Yaşayın ["TIKLAYIN.."]
Yetkili alımları.! Sitemizde Yetkili Olmak İster Misiniz ? . ["TIKLAYIN.."]
Dizi Sitemiz Açılmıştır.! Dizi Sitemize Hepinizi Bekleriz. . ["Dizi İzlemek İçin Tıkla.."]
Dikkat! Site Hakkında Tüm İstekleriniz ? .["TIKLAYIN.."]

Sizin İçin Seçtiklerimiz
Image Image Image Image Image Image Image Image


Konuyu Oyla:
  • Toplam: 12 Oy - Ortalama: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Assassin's Creed IV: Black Flag - [PC] - [RELOADED] - Zamunda Hızlı Torrent indir
#11

Ellerinize sağlık.
Sponsorlu Reklam

Cevapla
#12
Kardeş eee ben crack nasıl yapıcam yardımcı olur musun ben bu işte çok yeniyim
Sponsorlu Reklam

Cevapla
#13
http://zamundatorrent.com/konu-Crack-Nasil-Yapilir.html bunu incele
Sponsorlu Reklam


Sitemizde Bulunan Türkçe Dublaj Filmler ve Türkçe Programlar Torrentlerinin Hızı Yavaş Olması Nedeniyle Upload Edilmiş Şekilde Sunulmaktadır.
[/u]
wDAuR1c.gif
Cevapla
#14
AMD Radeon HD 5500 series ekran kartım var kaldırımı biraz dandirik bi ekran kartı
Sponsorlu Reklam

Cevapla
#15
(04.12.2013, Saat:18:23)Kavas Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  AMD Radeon HD 5500 series ekran kartım var kaldırımı biraz dandirik bi ekran kartı

Bu sayfayı inceleyebilirsin.

http://zamundatorrent.com/konu-Bilgisayarim-Oyunu-Kaldirir-Mi.html
Sponsorlu Reklam


76561198143226814.png
Cevapla
#16
BEN İNDİRDİM KURDUM TEPKİSİZ KALIYOR YARDIM +++
Sponsorlu Reklam

Cevapla
#17
Silip tekrardan kurmayı dene. Oyun sorunsuz çünkü.
Sponsorlu Reklam


Sitemizde Bulunan Türkçe Dublaj Filmler ve Türkçe Programlar Torrentlerinin Hızı Yavaş Olması Nedeniyle Upload Edilmiş Şekilde Sunulmaktadır.
[/u]
wDAuR1c.gif
Cevapla
#18
Arkadaşlar merhaba;

Ben indirdim kurdum ve crack yaptım oyun çalışıyor. Fakat Multiplayere girdiğimde limited kullanım diyor. uplaya üye oldum oda acık ne yapmam gerekiyor multiplayer oynamam için ayrıca save sorunu vardı bende reloaded yukledım bundada save sorunu varmıdır bilgi verirseniz sevinirim.
Sponsorlu Reklam

Cevapla
#19
http://zamundatorrent.com/konu-Assassin-s-Creed-IV-Black-Flag-CRACK-100-sorunsuz-FINAL-CRACK.html bu cracki dener misin multi için.
Sponsorlu Reklam


Sitemizde Bulunan Türkçe Dublaj Filmler ve Türkçe Programlar Torrentlerinin Hızı Yavaş Olması Nedeniyle Upload Edilmiş Şekilde Sunulmaktadır.
[/u]
wDAuR1c.gif
Cevapla
#20
tşk ederim hemen deniyorumSüperSüper

bu gönderdiğin crackı yaptıktan sonra uplayıda acıcam ve oyuna girip multiplayere giricem değil mi ?

verdiğin linkten indirdim crack uyguladım u play acıktı ve online idim

multiplayere girdiğimde gene oflıne mode diyor yardımcı olabilecekmisiniz ?
Sponsorlu Reklam

Cevapla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi