TÜRKİYE CANIM FEDA
Zamunda Torrent - Torrent Oyun İndir -Zamunda Film Dizi Program
Bilgi? Dizi Film Herşeyi Sınırsız İndir Ömür Boyu VİP Üye Olun Ayrıcalığı Yaşayın ["TIKLAYIN.."]
Yetkili alımları.! Sitemizde Yetkili Olmak İster Misiniz ? . ["TIKLAYIN.."]
Dizi Sitemiz Açılmıştır.! Dizi Sitemize Hepinizi Bekleriz. . ["Dizi İzlemek İçin Tıkla.."]
Dikkat! Çalışmayan torrentler için Güncel Trackerlerimizi Kullanın..["TIKLAYIN.."]

BetVigo
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni Laptop Sizce nasıl?
JeanReno
#1
Yeni Laptop aldım geçenlerde özellikleri şunlar:

[Resim: qyk9.png]
[Resim: n9it.jpg]
[Resim: v4fs.png]

Sizce nasıl iyi mi? Açık Ağızlı Gülümseme
[Resim: WXXS5I5.gif]
FireFox
#2
Sistemin iyi fakat eger bi masaustu olsa bundan cok performans alirsinve ucuzagetirmis olabilirdin
Eşler Aranıyorda Kalıyorsa TIKLAYINIZ
[Resim: msb9c.png]
Fantom
#3
Ne kadar verdin hocam bu makineye?
Sitemizde Bulunan Türkçe Dublaj Filmler ve Türkçe Programlar Torrentlerinin Hızı Yavaş Olması Nedeniyle Upload Edilmiş Şekilde Sunulmaktadır.
[/u]
[Resim: wDAuR1c.gif]
JeanReno
#4
(18.11.2013, Saat:14:28)Fantom Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Ne kadar verdin hocam bu makineye?

850 verdim Serkan abi
[Resim: WXXS5I5.gif]
Fantom
#5
İyiymiş yukarda ki menüde bilgisayarım oyunu kaldırır mı bölümü var ya ordan güncel oyunları deneyip resimlerini koyabilir misin merak ettim. Örnek bf4,crysis 3,ghosts gibi.
Sitemizde Bulunan Türkçe Dublaj Filmler ve Türkçe Programlar Torrentlerinin Hızı Yavaş Olması Nedeniyle Upload Edilmiş Şekilde Sunulmaktadır.
[/u]
[Resim: wDAuR1c.gif]
JeanReno
#6
Tamam abi denerim atarım da fotoğrafını

[Resim: a8bl.png]

Yükledim abi de ben Pc'de oyun oynamadığım için pek beni kötü etkilemedi Açık Ağızlı Gülümseme
[Resim: WXXS5I5.gif]
keremakca
#7
Sistemin Güzel fakat ekran kartı Bilgilerin olmasada gördüğüm kadarıyla zayıf görünüyor.
[Resim: u2f87.png]
Fantom
#8
Oyun oynamıyorsan sıkıntı yok tabi Açık Ağızlı Gülümseme Ben sırf oyun için 3 bin tl verdim pc ye resmen soyuluyoruz Açık Ağızlı Gülümseme
Sitemizde Bulunan Türkçe Dublaj Filmler ve Türkçe Programlar Torrentlerinin Hızı Yavaş Olması Nedeniyle Upload Edilmiş Şekilde Sunulmaktadır.
[/u]
[Resim: wDAuR1c.gif]
JeanReno
#9
(18.11.2013, Saat:15:34)Fantom Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Oyun oynamıyorsan sıkıntı yok tabi Açık Ağızlı Gülümseme Ben sırf oyun için 3 bin tl verdim pc ye resmen soyuluyoruz Açık Ağızlı Gülümseme

Naptın abi nasıl bişey senin bilgisayar uçabilmeili bence Açık Ağızlı Gülümseme bende Ps3 var sorun yok o yüzden Açık Ağızlı Gülümseme
[Resim: WXXS5I5.gif]
undercover1086
#10
O intel kartli olmasa kapisirdim. Açık Ağızlı Gülümseme of bf 4 bile oynatiyo offf. Acaba gta 5 oynatirmi?
Her türlü torrent sorunu vb. için ilk yetkili ile irtibata geçiniz.


Anahtar Kelimeler

Yeni Laptop Sizce nasıl? indir, Yeni Laptop Sizce nasıl? Videosu, Yeni Laptop Sizce nasıl? online izle, Yeni Laptop Sizce nasıl? Bedava indir, Yeni Laptop Sizce nasıl? Yükle, Yeni Laptop Sizce nasıl? Hakkında, Yeni Laptop Sizce nasıl? nedir, Yeni Laptop Sizce nasıl? Free indir, Yeni Laptop Sizce nasıl? oyunu, Yeni Laptop Sizce nasıl? download


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 23.02.2017, Saat: 10:01